Mormenekse34 Icime dogmustu zaten, hep erkek dediler 17 18 haftalarda, bugun 23+4 detayli ultrasonda kiz oldgnu ogrendim yavrumun hem sevindm hem sasirdim daha da degismez artik dimii yaa kiyafet alisversi yapmak istiyorum artik💞
GamzeDurmus Mormenekse34 değişmez diye düşünüyorum, bende 18in içindeyim hep kız dediler bir kaç kıyafet bile aldım hatta ama hep içimde ya erkekse diye düşünüyorum ve detaylıyı bekliyorum 22de inşallah detaylım 🥲 sizin içinde hayırlısı buymuş sağlıkla gelsin minik 🌸
Deletedmom_7156 Mormenekse34 banada öyle olmuştu korka korka alışveriş yaptim hatta ama detaylida ne dediyse doktor cinsiyeti o çıktı çok şükür sağlığı yerinde bi kızım oldu🙏
Leylaaa54 Mormenekse34 size pipi falan gösterdiler mi erkek dediklerinde,bana da 17 hafta da erkek dedi ama hiç açıklama yapmadı devlete gitmiştim,ben de kız hissediyorum çok sizi görünce bi umutlandım 🤭
hemsiree Mormenekse34 Mormenekse34 Kıyafet alışverişi için bence yine erken ya 7. ayına kadar çöp bile almayı düşünmüyorum 😄
Deletedmom727271 Benim de ilk hamileliğimde kız denmişti detaylı ultrason da erkek olduğunu öğrenmiştik. Detaylı kesin değişmez canım 🙈
Ayliz_123 Mormenekse34 erkek diyen özel demi devlet temi özel de aletleri daha iyi oluyor oyuzden merak ettim
Busramzcgl Mormenekse34 ben ilk günden beri periantolojiye gidiyorum her seferinde en dikkatli bakıyorlar öncesinde de detaylı da da erkek demişlerdi değişmedi çok şükür 26+3 teyiz
haklisinesracim Mormenekse34 ben doğumda değişen de duydum arkadaşım psikoza girdi hatta çocuğun odası kıyafetleri dolabı her şey hazırdı oğlan beklerken kızı oldu alişamadi emzirmedi reddetti falan
mammaaa33 Mormenekse34 pipisini gösterdiler mi net ? Var mı erkek dedikleri zamana ait ultrason fotosu
Brnaebu Mormenekse34 ayy bizimde degisir mi acaba benimde detayli haftaya 1 oglum var icime hep kiz doguyor ama erkek denildi hep gerci doktorumunda yanilacagini sanmiyorum ama nasip bakalim
Kbrbrhnn Mormenekse34 Ayy bizim ultrason fotoğrafımız da böyle valla ama doktorumuz kesin erkek dedi 😂 Haftaya detaylı ultrasonumuz var inşallah, bakalım bir değişiklik olacak mı 🤭
Leylaaa54 Brnaebu ay benim de hep kız hissediyorum ama inatla erkek diyorlar,20. hafta dan sonra da aynı derlerse değişmez heralde 😅