Bebitooo canım valla şöyle soyliyim illaki eskisi gibi olmuyor mantıken bile bu eskisinden daha daraldı vs diyenler sallıyor bence linclicekler linclesin eşleri kiyamiyodur kandiriyolardir bariz akıllı insan eskisi gibi olmucagini bilir doktorlar fazladan dikiş atılan vardır ama sağlıksız bence oda daha çok sıkıntıya sokar sonrasında zorlar yapıyı bozuyosun sonuçta ayrıca doktor bildiği gibi yapması daha mantıklı dikisi ne az ne de bı fazla anca ozeldekilerle konuşur anlaşır yaptırırsın daraltma olarak. Benim çevremdeki çoğu kendi bile farkında kuzenim iki doğum yaptı doğum sayısı arttıkça daha da değişiyor dedi bebeğin kilosuna göre sanırım bana böyle anlatmıştı yine kişiye göre değişebilir egzersizle yine bile eskisi gibi olmaz ama doğum yapiyosun gayett dogallll🌸 keşke imkan olsaydı bende normal yapsaydim 🙃 bunlar kafaya takılacak şeyler degill