Bebitooo 5.5 ay önce devletde dogum yaptım. İlk dogum oldugu için kesi atıldı mecburen. Ebe dikerken o kadar ugrastı ki o an bayaaa travma yasadım sonrasında 2 dikiş lık yer acık kalmış 5bsaat sonra canlı canlı uyusgurmadan dıktıler falan 1 ay resmen alt tarafımı ekleyemedim bakamadım ne halde kim bilir dedim baya baya psikoljık çöktüm ki o kadar narin biri değilim ama bu konu benı maf etmişti. Suan ebeye dua e dıyorum resmen estetik yapmış 😄😆
Hiç pıtırcıknyok dümdüz dikmiş elime gelen kabarıkşık bile yok ve eskisinden daha dar o kadar diyim 😄
Dikenle alakalı bence o durum