Yahu kızlar sizdede böylemi içimi rahatların lütfen benm bebğim bir gün çok hareletliyse ikimci gün çıtı çıkmıyor resmen hiç hareketlenme yok endişeleniyorum çok nadir hareket edşyor artk koca adam oldu hareketlerini bir saat içinde 10 defa hissetmemiz lazım değilmi 27 kontole gittim iyiydi ama bu hareleltleri beni bitirdi sabbah çok az hareket etti şuan tıl yok🤦🏼♀️