Umran__37 Gzm23 bende epilepsi hastasiyim ve hamileligim boyunca kadin dogum noroloji arasinda gidip gelicem hep ☺️ riskli gebelik sinifindayim ☺️
Sermec27 Umran__37 canım bende epilepsi hastasıydım yaklaşık 8 yıldır nöbet geçirmiyorım 3 yıldır da ilaç kullanmıyorum cok sükür 8 bucuk ay önce doğum yaptım oğlumda herhangi bir sey yok ama ben nörolojiye gitmemiştim gebelik boyunca
minik4550 Gzm23 21 haftadayiz plesenta previaymis insallah sorunsuz geçer canim ssglikla kucağımıza aliriz
Emimat minik4550 Bende de var..33.haftaya geldik..rabbim hepimize saglikla zamanında kucağınıza almayı nasip etsin..senin doktorun ne dedi..benimki kısmen..istirahat etmemi söyledi.. kanama olabilirmiş doğum anında
rey--- minik4550 banada rahmine yapışık plasenta sezaryen olman gerekiyo kanaman çok olabilir tahmini alabiliriz dediler şuan 24 haftalığım 3.5 kilo almışım ama nefes alırken bile çok zorlaniyorum
Umran__37 vuvh9795_ amin insallah su ana kadar bi sknti yasamadim sukurler olsun insallah bolede devam eder ❤️
Eda05 vuvh9795_ bende 10 haftada kanamam başladı suan 11+4 hala devam ediyor ara ara sizde durum nedir doktor ne dedi ?
vuvh9795_ Eda05 kasılma mide bulantısı olmamasına dikkat edelim dedi onlar olunca kanama oluyor ve yürümek yasak duphaston ve haftalık iğne kullanıyorum ve ağrım olunca sadece parol bide endol fitil verdi onlarla 11. den 18 e geldik bakalım nasıl olcak
Deniz_altekin Eda05 bende 9haftalik hamileyim üç gündür kanama oluyo doktor rengi parlak kirmizi olmadigi sürece sıkıntı yok dedi ama cok stresliyim korkuyorum
hayallliiim Eda05 ne kadar oluyor kanama ne sıklıkla bende 10+4 olduk dün peçeteme kanngeldi ama bir damla ya var ya yok 24 saat geçti başka yok ama çok kokrtum size ne dedi doktor
Gzm23 vuvh9795_ yaaa çok geçmiş olsun canım inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın bebişi 🙏🙏😇
Eda05 vuvh9795_ cicekcikiz merhaba benim ilk kırmızı başladı sonra kahverengiye dondu ama bebekte bi sıkıntı görmemişti şükür insallah sizin de geçer
cicekcikiz Ben 6 haftalık hamileyim gebeliği 5. Haftada öğrendim ve öğrendikten iki gün sonra bir haftadır her allahın günü kahverengi lekenmem var koyu renkte. Yani peçetesiz iç çamaşırı giyemiyorum. Doktor hcg değerine baktı düşme yok çok şükür yükselmiş ultrasonda da keseyi gördü bebek daha görünmedi o zaman 5 haftalıktı diye bi problem görmedi progeston verdi sabah akşam içiyorum bir haftadır banamısın demiyor. Sizin ki kahverengi mi kırmızı mıydı ve benim gibi olanlar var mı ?
merveozkn cicekcikiz aynı durumu bende yaşadım hamileliğimi 5.hatasında öğrendim 7.haftaya kadar sürdü lekelenme ilaç tedavisi oldum sizin gibi haliyle insanın içi gidiyor devamlı leke görünce ama içinizi ferah tutun inşallah herşey güzel olacak dinlenmeye özen gösterin sadece
Belinay0922 cicekcikiz canim bende senin gibi kahverengi lekem akti bikac gun hic onemsemedim 4.gun kahverengi leke kanamaya döndü hemen acile gittim.Doktor dusuk riski var dedi progestan verdi suan cok sukur kanamam yok.
Gzm23 vuvh9795_ canım bende hastane de yatsam diye bakıyorum en azından yakından takip olur diye tabi en iyi nasıl hissediyorsan öyle yap
vuvh9795_ Gzm23 Gzm23 Gzm23 canım bnde eşimde saglikciyiz tedaviye evde devam ediyoruz günde 3 defa serum takviyesi alıyorum hastanedede aynı şeyleri yapıyorduk o yüzden kalmaya devam etmedim ama sen yatış yapmaya çalış detaylı ultrason baktır en azından kanamanın neden olduğunu bilmiş olursun
cicekcikiz Gzm23 ilacı verdi kalp atışı için iki hafta sonra gel dedi tabiki şarıl şarıl akmıyor az az ama sık sık kahverengi lekenme hep kahverengi
Funday35 Gzm23 25+5 iz serklajlıyım hamileliğimin başından beri yatıyorum Rabbim sağ salim sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin 🤲🏻🌸
Yssps Funday35 Ne zaman serklaj oldunuz acaba? Bende de durum ayni. 14.haftamda oldum su an 18+6dayim. Her hafta ignem ve her gun fitilim var…
SumCi Funday35 bende 23 de serklaj oldum 30. Haftaya geldim şükür arada kanamalarım oldu sürekli yatıyorum inşallah 37 leri görürüz allah yardımcın olsu
Gzm23 vuvh9795_ canım bende direnç artışı ve çentik var kanama yok şükür ki direnç artışı ve çentiği biliyorsun bebek kilo alamıyor gebelik zehirlenmesi gelişme geriliği falan oluyor o yüzden hastane de yatsam dedim tansiyon yükseldiğinde yadd bir gerilme olduğunda müdhale edilsin diye yatırlarmı peki?? 🤔
3mlek2bebkannesi Gzm23 normalde 37+0 baştan beri risk var önce tansiyon snra rahim kısalığı şimdi ise bebek kilo alamıyo nedeni yok damarlar falan çentiksiz dua ede ede bu haftaya geldik tabi bebek 34 haftalık perşembe günü sezeryan olucam Allah izin verirse pazartesi ciğer geliştirici yapacak beni ne bekliyo tam bi muallak 😔
Gzm23 3mlek2bebkannesi Aaaa benlm gibisin sende bfnde 32+5 oldum ama gel bana sor gerçi beni en iyi Sen anlarsın şimdi çentik ve direnç artışı ile uğraşıyorum Sen 37 haftalık oldun ama 34 diye mi gözüküyor 3 hafta hiç kilo almamış o zaman peki nasıl anladın bunu??
3mlek2bebkannesi Gzm23 ultrasonla bakıyo doktor canım karın çevresi 34 haftalık çıkıyo azda olsa kilo alıyordu bu hafta gittimde hiç almamış günümüz belli diye suyu iyi hareketleri iyi nst güzel bekleyelim gününü dedi belki 100 gram olsa alır dedi alt yorumda tansiyon yüksekliği çentik riskinde yatırıyorlar canım benim oğlumda tansiyon yüksek değildi ama doktor riske atmayalım son haftalarını hast geçir demişti 15 gün yattım 36+4 erken doğdu oda
Nehir-Poyraz Çoğunlukla ikiz gebelik ama ben de yüksek riskli gebelikde takipliyim. 3kimyasal bir kürtajım aynı zamanda pıhtılaşma,hipertansiyon,epilepsi var bunlardan sebep benimkide 13haftalığız