vuvh9795_
Kanama nedenin nedir?Doktor birşey söylüyor mu?Bu arada riskli gebeysen mutlaka iyi bir hastane seç maddi olrak kaldırabilirsen iyi bir özel bul bebek yoğun bakımı tam teşekküllü olan,zorlanacaksan direk şehir hastnesine git.Benimde 12-13.haftadan beri kanamam vardı.Plesentamla alakalı 27+6 sezeryanla doğum yapmak zorunda kaldım.Başkası yapıyor diye sen doğuracaksın diye birşey yok sakın korkma kanaman 24.haftaya kadar geçebilir önemli bir nedeni yoksa.