Kanama alanım vardı kesilmişti ilaç ve iğneyle ama bugün o kadar yoğun kan geldi ki bacaklarım dan aşağı akacak derece acile gittik ultrasonla bakıldı bebek iyi çok şükür ama kanama alanım altlı üstlü artmış bu kadar iyileşmişken tekrardan niye böyle daha yoğun arttı anlamıyorum benim gibi olanlar varmı