handemie begumcann onu biliyorum sizce yükselmesi normalmi herkez normal diyo doktorumda tebrikler hamilesin dedi
begumcann handemie öyledir o zaman bende tam bilmiyorum doktorunda iyimiş benimki dediğin gibi gebelik var diyemem dedi içimi bunalttı
Mehtapkz Aseldurununannesi benimde 3 yasnda oğlum var cnm bende ikinci için 1 senedir ugrsiorm bir kimyasal oldu sonrdan araştırdım tahlil falan verdim meğer d vatiminim yerlerdeymis olması gereken değerler 80 90 aralığında ama benim 9 çıkmıştı sonra d vitamini eksikliği nelere vesile olur die araştırma yaptm kimyasal gebelikte yazıyordu içinde şimdi d vitamini folik asit kullaniorm
Aseldurununannesi Mehtapkz eşine test yapıldı mj peki nu süreçte benim eşim yanımda değil maalesef temmuza kadar gelemicek dokror birlikte gelin dedi ama beklemek istemiyorum bana test yaparlar mı acaba
Aseldurununannesi İlk gebeliğimde adetim 1 hafta geçmişti ve test yapmıştım kan verdim 800 dü sonra artı hiç sıkıntı yaşamadım ama işte olmayınca olmuyor korkuyorum 😥
Mehtapkz Aseldurununannesi hayır canm yapılmadı ama sonuçta birtane bebeğin varhic olmasa sorun olurdu die biliorum 1 sene olmazsa doktor esimide gorucekti öle demsti
handemie Aseldurununannesi inşallah canım bakalım hayırlısı olsun hakkımızda rabbim isteyen tüm herkeze versin inşallah 🙏
Umut60 Aseldurununannesi ister istemez sperm de etkili gebelik düşünüyorsan eşin de kullansın denk gelmiş de olabilir ama covit bile geçirdiyse sperm de hasar kalıyor beslenme psikoloji de ama kadın doğumcu eşime vitamin başladı covit geçirdi diye çakşır keçiboynuzu kaynattım sağlıklı gebeliği var şimdi
Aseldurununannesi Umut60 bende kovitim gebe kaldığımı öğrendim aynı gün gebelik testi de verdim ama olmadı bunun da etkisi olabilir belki 🙄
Mucizemiizz handemie Normal tabiki gayet guzel artmis İns gereken seviyeye geldiginde keseyide gorursunuz
Mucizemiizz Aseldurununannesi İns olur tabiki Allah razi olsun bizim hic yoktu ama sizin varmis Allah bagislasin o yuzden sansiniz cok daha yuksek Allah bagislasin
Aseldurununannesi Mucizemiizz amin rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın sizlere de nasip olsun canım