Kızlar herkese merhaba 3 yaşında bi kızım var 2. Gebeliğim geçen yıl oldu malesef kürtaj oldum kalp atışı yoktu tekrardan istedik ama bugün kimyasal gebelik olduğumu öğrendim kendim düşürüyorum benim gibi olan var mı öncesinde sağlıklı bir gebeliği olup hem düşük hem kimyasal yaşayan sebebi nedir bilmiyoruz kendimi çok kötü hissediyorum lütfen bana da yardımcı olun