Lulikli bebeğiniz kanala yerleşiyor oradaki baskıdan da genel bir ağrınız olması normal bu haftalarda. Onun dışında bel ve kasıkta düzenli sancı olması ise doğum başlangıcı ve ilk başlangıçta 15 dk da bir aynı sancı vurur sizi bayağı zorlar zamanla dk aralığı azalır. Düzenli derken sürekli anlamında demiyorum yani her 15 dk da bir sonra her 10 dk da bir gelen sancıya doğum sancısı diyorum ama sanırım sizin iki gündür genel bir ağrınız var o da dediğim gibi bebeğiniz doğum pozisyonuna geçiyor bu da pelvis bölgenisde bası oluşturuyor ve size genel bir rahatsızlık hissi veriyor