Glsh14 Ben dalinin yumusaticisini aldim o kadar guzel kokuyor ki.yikayali gunler oldu ama kokusu hala duruyor
Sevdapl Oguzmine kokular bebek için rahatsız edici olduğu için kullanmayacağım. Hatta annelerin de kullanmaması öneriliyor. Bebek doğrudan annenin kokusunu almak istiyormuş. Meme reddine bile sebep olduğu oluyormuş parfümsü kokuların.
Oguzmine Sevdapl benim çamaşırlarım içinde yumuşatıcı önerilmiyor mu yani Meme reddini hiç duymamıştım bu sebepten İyi oldu söylediğiniz dikkat edeceğim kendi kıyafetlerimede kullanmam o zaman
karakiz1 Oguzmine Yeni dogmus bebek icin yumusatici kullanmaya gerek olmadigini dusunuyorum yine herkesin kendi tercihi tabi ben bitkisel greean clean deterjan olmayi dusunuyorum digerlerinin icerikleride iyi deil malesefki