EsilaMiracAyazEren_Moms Oguzmine Ben uni baby kullanıyorum bütün bakım ve temizlikleri için şampuanından deterjanına ıslak mendiline kadar. Çok güzel kokuyor ve baya da memnunum.
Gulsurmeli Oguzmine Ben kullandım dalinin yumuşatıcısını kalıcı ve güzel kokuyo şimdi uni baby aldım denemek için
Oguzmine okuyor bende çok kararsız kaldım Unibaby kullandım yıkarken yumuşatıcı kullanmadım ama hiç kokmuyor bebek kıyafeti gibi
Cansuada24 Oguzmine deterjan olarak dalin aldım yumuşatıcıda unibaby zaten dalinin o muhteşem kokusu yetiyor heralde yumuşatıcı biterse dalinin alcam
Oguzmine okuyor evt haklısınız bendr o yüzden kararsız kaldım bilemedim zararlı mı die ama bebek gbide koksun istiyorum 😇
SunnyG Yetişkinler için bile yumuşatıcı önerilmiyor. Ben kullanmayı düşünmüyorum. Önemli olan temizlik sonuçta.