Busrabozdag 41+1 e doktorum randevu verdi pazartesiye denk geliyordu suni ile doğumun olucakti Ramazan bayramı bitmişti kayınvalidem gorumcemdeydi gitmeyelim dedim ama iste gittik ev dublex merdiven indim karnım biraz sertti nefes almakta oturmakta zorluk cekiyordum geldik kahve içtik felan 12 de yattık hatta yatarken eşime yarın sabah doğum var belki baba olucaksin yarın akşam felan diye şakalaştık yattık 2 de tuvaletim geldi kalktım pedim dolmuş altıma yaptım sandım 😂 pedimi değiştirdim yattım ama yok belime sancı giriyor ondan önce de hiç sancı yok yalanci felan karnım agriyor saat 3 de yine tuvalete gittim nisan geldi ama nasıl sevindim hemen buraya yazdım sonra banyoda suyum geldi birden bacaklarımdan akıyor hemen duşa girdim abdest aldım dk tuttum o ara eşim geldi felan derken saat sabah 5 de hastaneydik 2 cm açıklık varmış devlet olduğu icin ister hastanede Çek sancını ister evde dedi ben evi tercih erim 6 bucukta eve geldim kahvaltı hazırladı annem tekrar duş aldım 10 12 dk sancılarım geliyordu 9 da hastaneye gittim doktor muayene etti 4100-300 dedi bebek 11 de suni takıldı bir saat kan tahlilleri giriş vs öğlen 15:40 da doğum oldu 15:20 de bebek gözüktü annemi dışarı aldılar ben ikinamadim ilk bi kaç kez yanlış yaptım sonanefes alıp hemşireyi dinleyince 3-4 ikinmada çıktı 4-6 dikişim oldu 3840 gr 53 cm doğdu doğum haneden yürüyerek çıktım önlem amaçlı bi kaç gün yattım dinlendim uykusuz ve yorgundum 4. Gün herkes gitti 5. Gün eşim ise başladı yanlız kaldım 2.5 yaşında kızım hala yalnızım herseyi ile tek basıma uğraştım ilgilendim öğrendim sukur baya uzun oldu 😂