40+2 olduk. Nişanım da 2 gün önce geldi. Nst de sancım da çıktı geçen gün ama ne açılma var ne bişey. Artık kaldıramıyorum ağırlığı çok fenayım sabrım kalmadı. Sinirlenmeye başladım kendi kendime lütfen moral verin napıcağımı şaşırdım. Ne denediysem olmadı gelmek bilmiyo bi türlü😔😔