Seda5892 RedFlower 16. Haftaya kadar gebelik takibe gittim canım şuan perinatolojiye gidiyorum perinatoloji takibi bırakırsa geriye gebelik takibe geçeceğim. Memnunum numuneden çok çok iyi
Seda5892 RedFlower şükür canım sıkıntı yok ilk doğumumda plesenta rahme yapışmştı onun için yolladılar sonra kanda enfeksiyon falan çıkınca takipte kaldım çarşamba yine gidecem bakalım ne diyecek
RedFlower bebitomomy benimkide erkek 🤗kızım tam 39 haftalıkken doğdu erkek uzun sürer derler inşallah 40 dan sonrasına kalmaz
RedFlower Seda5892 aman iyi bari çok geçmiş olsun sağ salim kucağına almayı nasip etsin allah inşallah 🥰
bebitomomy RedFlower ayy inşallah ya sağ salim tez zamanda kucağıma almak istiyorum hayırlısı ile , öyle uzun süre beklemek istemiyorum valla çatlarım çabucak gelsin derdindeyim 😂😂
Seda5892 RedFlower ooo maşallah sen bitirmişsin ya, 🤣 Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Kolay bir doğumun olur inşallah
RedFlower Seda5892 ay hiç sorma son günler zor geçiyo ama bitirdik şükür 🤗amiinn inşallah ikinci doğum ilke göre kolay oluyo diyolar inşallah da öyle olur 😊
RedFlower bebitomomy bende bende valla artık ağrımayan yerim yok çok yoruldum 🤷🏻♀️Hazırlıklar tamam beklemedeyiz 🤗