RedFlower hayır riskli değilim . Öyle bişey yok . Herkes gidiyor istediği gibi muayene oluyor gayet rahatça . Ben defalarca gittim hiç de olumsuz şeyle karşılaşmadım gayet ilgililer . Numune hastanesi yüzüme dahi bakmayip kapıdan çevirdi her gitmem de acil kadın doğum bile yani ama üniversite öyle mi . En ufak risk karşısında hemen yatış yapıyor inceliyo ilgileniyo sagolsunlar . Sırf suyu az içtim diye boş serum desteği verdiler kaç defa yatırıp . Numune de gebersem yüzüme bakmadı . Azar konusunda da her hastanede oluyo valla akşama kadar bin çeşit hasta ile uğraşıyorlar yorgun olunca ben de gergin sinirli oluyorum her insan gibi farkında bile olmadan tersledigim zamanlar oluyo cevremdekileri. Sağlık çalışanlarıda insan sonuçta robot değiller . Birini azarlayan oldu diye herkes öyle değil. Ben kaç kez gittim hep de güzel yaklaştılar . Arkadaş gibiler benle bilmiyorum başkaları neye göre şikayet ediyosa 🤷