GeceB Ayisigi45 listenin en başında olsun diye -A Kocamm- diye kayıtlı en çok onu arıyorum ilk sırada olması mühim 😂 o da beni A isim 💕 böyle kaydetmiş biraz trip attım neden ismimle kaydettin diye ama çalışma ortamı tamamen erkek utanıyormuş aşkım neyin yazmaktan 😄
Mucizebekliyorum2 Ayisigi45 biz birbirimize değişik değişik isimler uydururuz hep o ara ne gündemdeyse onu kaydediyodum en son aşkımmm diye kaldı ama ondan önce ördeğim (ördekleri çok severim) 😄 erkeğim,huzurum,bidaneem,kocam,herifim ne denk gelirse 😄😄