MerveEbru 24-25 hafta civarında almıştım belim çok ağrıdığı için, 37.haftamdayım o günden beri belimde hiç ağrı olmadı şükür. Valla bence çok rahat, hem belimi destekliyor hem karnımı. Aynı işi 3-4 yastıkla da yaparsın diyorlar ama valla gece o yastıklarla cebelleşmekten uyuyamıyordum ben, kaç kere onları düzeltmekle uğraşıyordum. Parasını fazlasıyla çıkardı bence.