MerveEbru ben zaten bacağımın arasına bir şey koyup uyuyordum, birde sırt üstü yatma alışkanlığım çok fazla, artık bel ağrılarına dayanamayıp 17. Haftada hamile yastığı almak istedim. Aslında ilk zamanlar normal yastıklada yapabilirsiniz hem bacak arası hemde bel arkasına. Ama ben aldım, neyse o günden sonra çok rahat yatmaya başladım. Karın büyüdükçe de zaten karın altınada destek duyuyorsunuz çünkü canınız acıyor geriliyor yani. Şu an 35. Haftamdayım ciddi manada onsuz yatamıyorum, bir nevi eşim gibi oldu 😂