Merhaba arkadaşlar gebelik şekeriyle baş etmeye çalışan zavallı bir hamişim ben çok zor gerçekten fazlasıyla yıprandım artık :((( bu akşam ki yemekten sonra 1saat tokluğum 170 çıktı sadece 1tabak nohut yemeği ve yoğurt yedim yanında da tam buğday ekmeği yedim 3dilim kadar çok acıkmıştım fazla kaçırdım herhalde 2aydan fazladır diyet yapıyorum ölçümlerim çok iyiydi birden bu kdr yükselmesi çok korkuttu beni 2.saat tekrar ölçtüm okdr su ayran içip evde yurumeme rağmen 155 olmuş çok mu yuksek acaba bebeğime zararı olurmu fazlasıyla endişeliyim su an :((35+3 günlüğüz bu arada