SekerAnne erdem_agah amiiin inşallah , bir arkadaş isim analizi yapıyor Ali tek başına zor olabilir olmazsa kulağına bir isim daha okuyun sadece siz bilin 😌dengelemesi için
erdem_agah SekerAnne öyle mi bende analstim bir ismi analisti ile. Doğum olunca tekrar danisacagim bakalım. Ben çok önemsiyorum ismin enerjisini felan
Bendiyebiri erdem_agah ben çok seviyorum Ali ismini oğlum olsaydı tek Ali vardı aklımda kızım olacak inşallah Zeynep koyacağız 🤍 etrafımda hiç Ali yok o yüzden bilemiyorum ama isimi görünce yazmak istedim 🌸
erdem_agah Bendiyebiri cok büyük bir sulalem var ona rağmen biz de de Ali yok. Bunu bir işaret olarak algiliyorum kendimce 😁 bir Ali de biz de olsun
guzel_anne1 erdem_agah Benimde babamın ismi Ali çok aksi ve huysuz birisi ve çevremdeki tüm Aliler de öyle bence başka daha modern bir isim düşünebilirsiniz ☺️
Fk2 erdem_agah Oğlumum ismi Ali Han Ali ismini çok seviyorum ancak akrabalardan cok var diye ben de Han ekledim ayrı ama iki isim seklinde
erdem_agah Fk2 evt etrafinizda cok varsa dezavantaj olabilir 🙄 bizde hiç yok Allahtan. Ama Alihan da güzel. İki isim düşünmüyorum ama Alihan koyulabilir 🤔
erdem_agah minik22 demi aslında değişken bir durum ama işte insan yine de araştırma soruşturma ihtiyacı hissediyor 🤭
Ince_imral erdem_agah benim ilk oğlumun adı Mehmet efe bunu da hayırlısıyla ali asaf koyacağız tek bende sevmiyorum çift isim daha çok yakışıyor sanki ☺️
erdem_agah Ince_imral evt ali iki isim şeklinde kullanılabilir kısa olduğu icin. İnşallah adiyla yaşasın minnos 🥰🌺
Fk2 erdem_agah tesekkür ederim. Benim etrafımda cok oldugu için mecbur kaldım. Bir de sevmediğim akrabanında ismiydi 😃
Miiiii erdem_agah benim esimin ismi ali cok merhametli cok dusuncelidir ama cok çabuk sinirlenir saman alevi gibi hemen geçer neselidir genelde gulec misafir perver sohbeti de hoştur eli acik mert cimri asla değil