erdem_agah İsim postlarinin müdavimiydim şimdi kendi isim postumu açtım 😁 fikrim değişmezse Ali ismini koymak istiyorum. Nasıl olur Ali ler acaba 🤔
Zehra9616 erdem_agah aabim var benim öz tam bir mal ayrıca para düşkünü salağın teki🤣 başka ali’ler mazlumdur ama eminim😊
Hilal0320 erdem_agah bence çok güzel benimde babamın adı öyle olmasaydı bende koyardım ailede olan isimlere karşıyım
Yelizzzz34_ Zehra9616 anzjsnjzsjzj benim abimin adıda ali ve tam anlattığın gibi genellerinde var galiba
Armess_loya Ali ismi çok güzell, uyumlu sakin olurlar genelikle 🌸sağlıkla doğsun yavrunuz insallah 🧿🌸🌸
erdem_agah Armess_loya benim ilk oğlan uyumludur bu biraz zıpır olacak gibi hissediyorum inşallah düşündüğüm gibi olmaz. Sağolun inşallah hepimizin çocuğu saglikla gelsin 🙏
Azizaslan 3 doğan çocuktan birinin adı Ali kötü isim asla değil peygamber ismi ama çok yaygın ben olsam herkeste olan bu kadar yaygın olan ismi istemem
erdem_agah Azizaslan haklisiniz ben de yaygın isim istemiyordum hatta sürekli bunu savunurum ama işte evrensel bir isim anlamli güzel. Bir de aşırı kararsiz kaldim bu çocukta 🙄
erdem_agah kckelf123 ali genelde iki isimle kullaniliyor sanırım ama ben tek koymak istiyorum 🤷 ilk oglum da tek isimdi.
Ince_imral erdem_agah benim ilk oğlumun adı Mehmet efe bunu da hayırlısıyla ali asaf koyacağız tek bende sevmiyorum çift isim daha çok yakışıyor sanki ☺️
erdem_agah Hilal0320 aynen bizde büyüklerin ismini hiç dusunmuyoruz. Sanki naif olurmuş gibi geliyor bu isim 🤔
Minikjaponunannesi erdem_agah bence çok güzel öz ve kısa yıllar geçsede güzel yeni nesil isimlerden irite oldum. Klasik isimler her zaman iyidir. 10 yıl sonra okullarda birbirine benzeyen anlamsız isimli çocuklar dolanacak. Ayrıca abimin adı çok efendi ve herkesin sevdiği bir insandır.
erdem_agah Minikjaponunannesi ben dönemlik popüler isimleri pek sevemedim. Klasik ağır isim baktım simdi Almanyadayiz Almanlar birçok harfi soyleyemiyor ama Ali her yerde biliniyor en azindan diye düşündük. Klasik bir isim hem de evrensel.
SekerAnne erdem_agah 3 buçuk yaşında oğlum Ali Kaan Aliler sakin uyumlu ama bir anda hiddetlenebiliyolar ben çok severek koydum hala seviyorum şimdi kızımızı bekliyoruz
erdem_agah SekerAnne masallah sağlıkla alın inşallah kucağınıza. Ben birde Ali yi tek koymayı düşünüyorum. Biraz fazla risk almış olucam sanırım 🤭
SekerAnne erdem_agah amiiin inşallah , bir arkadaş isim analizi yapıyor Ali tek başına zor olabilir olmazsa kulağına bir isim daha okuyun sadece siz bilin 😌dengelemesi için