fatos35 ben de 3 ayrı kanama sonucu 3 kez yaptırdım bu iğneyi doktorumun önerisiyle. Kanamayı kesmez bu iğne ancak kesenin tutunmasını sağlar yani bebeğinizi garantiye alır. Çok zorlamayın kendinizi yatmaya çalışın sürekli, kanama azalacaktır inşallah🙏🏼 İçiniz rahat etsin diye söylüyorum ben 3 gün durmaksızın kanamıştım ilk kanamamda 3 gün sonra geçmişti. Bol su için ve dinlenin, doktorunuzla iletişimde kalın, çok geçmiş olsun🙏🏼