Eminekckgny kimler Mart ayında hamilelik bekliyor Mart 6 yı iple çekiyorum var mı yok mu merak ediyorum 🥰
minnosbirkiz Eminekckgny bende 6 martı bekliyorum canım, çok umudum yok tek tüplü olduğum için ama en iyisini Allah bilir, umudumuzun tükendiği yerde gelsin inşallah minikler 🤲🏻🥰
Eminekckgny minnosbirkiz rabbim inşallah güzel sonuçlar verir canim umudunu kesme benim de ikinci çocuk düşünüyorum oğlum iki yaşında
minnosbirkiz Eminekckgny belki belirtisiz olur her gebelik birbirinden farklı oluyor, ilk hamileliğimde nerdeyse yok denecek kadar az belirtim vardı ve pozitifti 😇 Diğer aylar bi ton belirti yaşarken negatifti 🥲😂
Venus_ Kızlar benimde 1 mart bat günüm ama yumurtlamamı geç gördüm biraz 18 şubatta o yüzden belki geç döllenme olur bilmiyorum ama ara ara kasıklarım ağrıyor göğüs uçlarım acıyor ama heveslenmek istemiyorum ne zaman test yapsam sizce
Eminekckgny Venus_ bence bir gün kala yap bazıları 14 günde belli olur diyenler var teste çıkanlar var ama kan vermek en iyisi
Krcaaa Eminekckgny okuduğum kadarıyla tüm gebelik belirtilerini taşıdığım aylarda gebe olmadığımı biliyorum o yüzden belirtilere takılmıyorum ☺️
Krcaaa Eminekckgny AA bak şu da var bu da var bu da gebelik belirtisi diyorlar diye okuyorum bende hepsi var diyorum bu ay olur herhalde diyorum ama malesef yok