Berru canım 31 de gittim ters dedi cok agrim oluyor dedim erken mi dogar acaba dedim doktorum dedi ki artk bu haftadan sonra basın asagida olmasini isterz cunku kafası agır altta olmazsa sana cok agrı yapar dedi cok sukur dondü daha yeni rahatladm kafası gogsumun altina oyle batiyorfu agridan duramiyordm yani kafasinin asagı olması daha iyi erkn dogmasyla bi ilgisi yok