32 haftaligim doktor başı aşağıda dedi.salak gibi olmasımi,olmamasımi gerekir diye soramadım çünkü sancım vardı onun için gitmiştim.Hatta ilişki falanda yasak dedi çünkü bebeğin kafası aşağıda dedi.İliski önemli değilde bu haftda başı aşağıda olması için erken degilmi