Kızlar dün akşam test yapmıştım negatifti bugün sabah tekrarladım beş dakika beklemeden negatif diye bıraktım sonra baktım çizgi belirmiş diğer yaptığım teste baktım onda da çizgi belirmiş sizce kuruma çizgisi midir her iki testte de kuruma çizgisi olmuş olabilir mi her testte oluyor mu silik kuruma çizgisi?