Watashiva3454 açlık şekerim hep 90 civarında, bugün de 83 gördüm. Bende kaçamak yapsam 180 civarı oluyor sizinki gibi, Allah’a şükür hiç 200 görmedim. Birazdan bende çıkıp yürüyüş yapmayı düşünüyorum. Açlık kan şekerinizin yüksek olduğunu ölçmeden hissedebiliyor musunuz?