Asyarslan60 aslında çağırması lazımdı kuzum, benim şöyle olmuştu, reglimin 2.günü giderdim ölçüm yapardı, ondan sonra 5 gün femara kullanırdım, regl bitimine yani 7. Güne randevu verirdi, kaç tane yumurtam büyümeye çalışıyor ona bakardı, 3-4 gün sonra bir daha çağırırdı büyüme istediği gibiyse 2 gün içerisinde ovitrelle vurdururdu, bu tedavi yöntemini 2 defa uyguladık ama olumsuz oldu, oda benimle ilgiliydi ben tek tüplüyüm ondan kaynaklı tutmadığını düşünüyorum, hiç moralini motivasyonunu bozma, eğer doktorundanda emin değilsen değiştir istersen 🌸