Kızlar karnım 2 gündür acayip sert sürekli hemde taş gibi yani . Dün bu şekilde gittiğimde sancı çıktı nst de ama ben hissetmiyorrum . Bu şekilde sancısını hissetmeyip doğum yapan varmı acaba . Böyle karnımın sürekli sert olması bebeğe zarar verir mi ?