Dbe24 Aynı yorumu yapacaktım, ben de öyle düşünüyorum açıkçası. Çocuğu tek başımıza yapmadığımız gibi zorlandığımız bir konuda yardımları tabii ki olmalı. 😊 Kaldı ki ben mesela kuaföre asla yaptıramam böyle bir şey. Konu mahremiyetse tanımadığım insana mahremiyeti açmaktansa eşimin yapmasını tercih ederim. Ama tabii aynayla kendim halletmeyi tercih ederim öncelikle.