Benimki alışkanlık gereği tercih etmemektir. Ağdaya alışmışım ben evlenmeden önce de böyleydi sonrada böyle bu benim kişisel bakım alışkanlığım ama eşten yardım istemek yanlış mı hayır değil imkanın yoksa gücün de yoksa olabilir onlar bizim hayat arkadaşımız ihtiyacı olsa bende eşimin herşeyini hiç tiksinmeden yaparım sonuçta çocuğu da fotosentez ile yapmıyoruz 😂😂