Elifbrtnn ağda korkusu vs oraları bilemem ama yorumlarda okuduğum kadarıyla eşlerin tiksinme olayı öne sürülmüş. Herkes eşini iyi tanır. Huylarını vs. Ben şöyle söylim. Eşim benim yapamadığımı fark ettiği anda kendisi ilk dile getirdi ve bende açık açık konuştum. Gerek yok beni öyle görmek istemezsin vs. Kimse eşine öyle gözükmek istemez. Bu bi gerçek. Ama eşimin bana dediği tek şey. Bu konuda iğrenilecek ne var? Bu çocuğu tek sen yapmadın. Ve zorlandığını fark ediyorum üzülüyorum dedi. Anlatmak istediğim her insanın düşünce yapısı çok ama çok farklı… Bazıları dalga geçer gibi yorumlar yazmış. Eşinden yardım alanlarda eminim ki sürekli sürekli eline jilet yada ağda alıp koooş gel yap şunu demezler. Doğum yaklaştıkça insan ne olur ne olmaz temiz olmak istiyor. Çok zorlandığı yerlerde destek alır. Bana göre çok normal bu. Ama dediğin gibi kendini naza alıp bilerek böyle diyenler varsa bilemem tabi.. 🤷🏻♀️