eso14 size katılıyorum ben artık yıkanırken bile zorlanıyorum gelip yıkar. Çocuğu ben tek başıma yapmadım çoğu sıkıntısını ağrısını zaten tek başımıza çekiyoruz ne olmuş yani kılımızı tüyümüzü gördüyse. Benim eşim de alır ki öyle olması gerekiyor bence de bu ağda muhabbeti yeni çıktı kadının da kadına avret mahali var sonuçta göbek ve diz arası. Çok doğru değil gidip başkasına açmak bence eşim en azından helalim. Dini açıdan yaklaşıyorum diye kimse de linçlemesin ama müslümanız diyorsak her açıdan düşünmek lazım. Evlenirken de iyi günde kötü günde demiyor muyuz