Be1911 beren1901 benim de son adet tarihime göre tahmini doğum tarihi 7 mart 😄ama bakalım oğlum ne zaman gelmek isteyecek 🤗
RedFlower beren1901 normal doğum büyük ihtimalle o yüzden son25 ama erken yada geç gelmek ona kalmış 😁
Poyrazinannesi003 Be1911 ya cnm bende doktor doğum 18 mart dedi ama gelişimi bir hafta önden gittiği için 9 mart olurum acaba ?
Lulikli Poyrazinannesi003 ilk bebekse sezeryan 39+0dan önce almıyor çoğu doktor ama doktorunuzla konuşmanız lazım. Arada 9 gün var sanmıyorum o tarihte alacağını. Benimki gibi derse 11 martta falan alabilir en erken
Be1911 Poyrazinannesi003 benim de gelişimi önde ama doktor bu durumun doğumun erken olmasına etki etmeyecnğni söyledi
beren1901 RedFlower bebişin keyfi ne zaman gelmek isterse artık 🥰 hayırlısı olsun sağsalim gelsin inşallah
Lulikli beren1901 benim de 9 mart günüm artık 10 mart öğlen hastahaneden çıktığımız ana ışınlanmak istiyorum 🥲
beren1901 Lulikli sayılı gün çabuk geçermiş ya gerçekten bana çabuk geçiyo ☺️ Son günlerimi arkadaşlarımla geçiriyorum bi süre evden çıkamıycam malum o yüzden iyi geliyo yoksa evde tek başıma vakit geçmez
Meryemgozde Lulikli bende 9 martta sabah genel anesteziyle sezaryen olcam hayırla kucağımıza alalım inşallah yavrularımızı
Busra2013 beren1901 ya benımde aynı 7 marta verdı ama sezeryan degıl normal dogum olck o gun dogurtcklarmı bılmıom ama benımde son 10 🥰sızın sezeryanmı
beren1901 Busra2013 benim sezeryan olcak canım ☺️ Normal doğuma nası gün verdi anlamadım doğum başlamadan nası alcak ki bebişi 🤔
beren1901 Dilaraa1 normal doğum deneyimim yok bişey diyemiyorum ama sezeryandan korkmayın hiç ilki çok rahat geçmişti benim o yüzden biraz daha rahatım ☺️ hayırlısıyla sağsalim gelsin bebişlerimiz
Lulikli Poyrazinannesi003 normali de 40+0ı bekliyormuş özeller çünkü ultrason yanlış ölçüm yapabiliyor atıyorum 3500 ölçüyo bebek 3200 doğuyo falan o riski almamak için gününü dolduruyorlar. tabi doktora göre de değişiyormuş sormanız lazım
Yusuf_alpin_annesi Benimde normal doğum uygulamaya Göre 20 mart gösteriyor ama doktor fazla Beklemez diyor