Guzucuk25 Melekanne2606 yok canım almıyorlar ama qksi Bi durumda içeri hasta almayıp esini çağırıyorlar içeriye yoğun olmasa bence onuda alırlar ama.o kadar yoğun ki bu sene maşallah randevu bile sıkıntı