Yarenvekardesi 42.haftam bitmişti benim ben şu gün dogumcuyum gel suniyle başlatalım alalım ablacım dedi.ama.ben alttan muayene olamıyorum tehlikeye atamam dedi ve sezeryana aldı beni kızım 16 aylık şuan 2.doguma henüz gün vermedi ama yine doktorum girecek ben çok şanslıyım ozeller de bile aksi durumda kendi doktorları girmiyor doğuma