benimmdunyamm tugba_67 aşılama denemedim çatlatma denedim bir kere gebelik olmadı 7 ay sonra kendiliğinden hamile kaldım ,evliliğimin 2 senesinde
GulcanDongel tugba_67 aşılama değil ama klomenle ikizlere hamile kaldım, bi bebeğim 6+2 de kanamam oldu düştü diğerini de zor kazandım doğdu çok şükür doğdu 4ay 24 günlük oldu, bende çok gittim 3 at devlette 2 ay özele… Özel de ikinci ayda kaldım.
Ezgisrerkli Bende de polikistik over var, tedavi oluyordum çatlatma iğnesi yapacaktı doktor ama o ay yumurtanın yeteri kadar büyümediğini söyleyip bir ay sonrasına ertelemişti. Ama iğneye gerek kalmadan sonraki ay hamile olduğumu öğrendim
tugba_67 Ezgisrerkli yaa sağlıkla kucağına alırsın inşallah Rabbim banada nasip eder inşallah hamilelerin duaları kabul olunur derler dualarına beni de ekler misin?
benimmdunyamm Fatma-onal ben şuan hamileyim doğumdan sonra korunmali miyim millet hemen olmuyor nede olsa korunma diyor ama belli olmaz aksi gibi kalırım diye korkuyorum siz nasıl korunuyordunuz
tugba_67 Sinemm benimmdunyamm bende çatlatma iğnesi denedim 3defa şimdi aşılama için bekliyorum doktorum 1ay ara ver dedi ama ben 2ay verdim ama inşallah aşılamaya gerek kalmadan hamile kalırım
Fatma-onal benimmdunyamm hemen kalabilirsiniz bence geri çekilme yöntemiyle korunuyordum ben ama doğumdan sonra doğum kontrol ilacı içmeyi düşünüyorum
beren4097 benimmdunyamm Doğumdan sonra pco etkileri azalıyor, rahim biraz daha aşağı konumda bulunuyor o yüzden hamile kalmak kolay oluyor”Muş” bunları bilmediğim için kızım on aylıkken ikinciye hamile kalmışım şimdi 5 aylık oldu bile😅☺️
Brnaebu benimmdunyamm kalabilirsin korunmaya devam et canim bende de var ilk bebegimde tedavisiz tabi ama 6 ay ugrastik olsun diye.2.ye tek seferde hamile kaldim😂
benimmdunyamm Fatma-onal ben spiral taktırmayi düşünüyorum taktirsam mi doğum kontrol mu kullansam bilmiyorum
Fatma-onal benimmdunyamm doğum kontrol kullancam ben öyle düşünüyorum teyzem spiral yüzünden hamile kalmıştı mesela yerinde oynamış demişti doktor🤷♀️
heyecanlianneeee tugba_67 ben pcos luyum klomen ve çatlatma iğnesi ile hamile kaldım 1 kere denedik olmadı ikinci denemede oldu
Bebitooo Bende pcosluyum hatta pcos olduğumu öğrendim bir gün sonra da hamile olduğumu öğrendim tedavi vs gerekmeden ama glukofen verdi hamile kalsan bile kullan demişti bir süre kullandim sonra doktorum bıraktırdı
Ezgisrerkli tugba_67 Eklerim tabi ki Rabbim inşAllah hayırlısıyla sana da evlat nasip etsin 🤲🏻☺️ Her zaman hayırlısını iste, her nasip vaktine esirdir unutma 🙏🏻
benimmdunyamm tugba_67 bana da aşılmaya geçelim dedi ben geçmedim kendiliğinden hamile.kaldim 7 8 ay sonra
beren4097 tugba_67 İş kafada bitiyor İnan ki. Kadınlık hormonları en çok stresten etkileniyor. Ben ilk kızıma hamile kaldığım dönem 7 ay korunmadık omdan sonra kaldım hemen olmadı. Hamile kalmadan önceki ay işe girmiştim. İş ile uğraşırken kalmışım. Bana hep derlerdi de ben stres yapmıyorum derdim. Kilo ya da adet problemim de yoktu benim. Yumurtalıklarımda pco görünümü vardı bir de hormon bozukluğu.