Cevrendekiler kuyruksuz sallamis zaten bebek ters geliyorsa dogumhaneye bile alinmiyorsun direk sezeryan öyle saçma şey mi olur. Normal doğum yanlısi doktorlar ama hem annenin hem bebeğin hayatiyla alakalı en ufak bi riski hiç bı doktor göze almıyor almaz da zaten. Korkmayın siz