Helenspark hangi mantıksız söyledi sana bunları? Benim özel doğum ücretim köşede hazır duruyordu. Özelde yapacaktım. Son haftada karar değiştirdim devlete gittim. Çünkü oğlum kilolu doğacaktı karnımdan belliydi. 4 kg üzeri üzelde sezeryan yapıyorlar genelde. Sezeryan olmak istemediğim için gittim devlete. Ve tahmin ettiğim gibi de oldu oğlum 4360 doğdu. Doktorlar hayret etti afferim çok güzel bir doğum oldu dediler. Özelde kontrole gittim inanamadı normal doğurduğuma doktor. Burda olsan sezeryan olman kaçınılmazdı dedi. Devlette şu kural var; bebek doğum pozisyonundaysa ve kalp atışlarında problem yoksa , normal doğurtmak zorundalar. Bu bir keyfi karar değil. Bu yasal olarak böyle. Bebek ters ise, kalp atışlarında problem varsa, annenin vücudunda beklenmeyen değişiklikler varsa , ve suni sancı sonunda bebek hala kanala inmediyse bebeğin hayatını tehlikeye atmıyorlar sezeryan yapıyorlar. Bu yüzden kimseye kulak asmayın. Devlette prenses gibi doğuramazsınız ama kimse sizi pohpohlamaz. Bu yüzden asık suratlı insanlara tahammül gösterebiliyorsanız devlete gidin. Çünkü genellikle aşık suratlı oluyorlar. Siz keyifli olursanız onlarda keyifli davranıyorlar aksi halde somurtkanlıkları can sıkabiliyor