EzgiiiiM 32+2 haftalık hamileyim daha canta hazırlamadım sizce erken mi ve siz ne zaman hazırladınız???😊
kahvesever__ EzgiiiiM ben de daha hatırlamadığım alacaklarımız bitmedi bitsin ondan sonra hazırlıycam inşallah
eso14 EzgiiiiM 31+1 haftalık hamileyim 😂 Çantamın çoğunu hazırladım. Ufak tefek şeyler kaldı. Ağırlaşmadan bitirmek istiyorum. Sizde bence bir an önce elinizde ne varsa yavaştan çantaya koyun
[silindi] EzgiiiiM ben 35 te hazırladım bebek çantasını kendiminkini hazırladım 36 yız ama eksikler var
Dmteyll 31.haftada yikamaya baslamistim ütüsü çanta hazrlamasi derken anca zaten eksikler hic bitmiyor 37.haftamdayim hala henüz çantayi tam kapatabilmiş değilim iyice agirlasmadan hazirlayin bence 🥰
EzgiiiiM eso14 ne güzel hazırlamışsınız erkenden evet artık bizimde başlamamız lazım ne olur ne olmaz eksik bitmiyor zaten 😊
EzgiiiiM [silindi] belli başlı şeyler yapıldıysa ufak tefek olanlar halledilir bizde daha herşey eksik 😀
Nurselin_12 EzgiiiiM evet çabuk yoruluyrm artık bu hafta içinde hazırlamş olurm ben.. Sizin doğumunz nasıl olck
caghan_annesi EzgiiiiM valla bende 32 haftalığım iki gün önce hazırladım bence erken değil canım herşeyin tamsa hazırla çantanı😇
EzgiiiiM caghan_annesi inan daha ortada bişey yok bi günde hallederim demiştim ama olmuyomus heralde artık başlamam lazım onu anladım 😀
gunessbeste Benim erken doğum riskim var o nedenle doktorum hazırlamamı tavsiye etti. Eksiklerim var henüz kendi eksiklerimi tamamlamadım. En azından kıyafetleri yıkayıp ütüleyip bebeğin çantasını hazır edeyim diyorum bakalım. 30+4 deyim ☺️🌸
Happybsrn EzgiiiiM 34+3 kıyafetleri yıkayıp ütuledikten sonra hastaneye gidecekleri hurçladim bavula geç koyacam İstanbul havasi nemli kokar diye koymuyorum
Happybsrn Symaergn beyazları ayrı, çok renklileri ayrı, renklileri ayrı ama benim aldığım genelde e bebek ürünleri olduğu için boya vermiyorlardı belliydi yani , unibaby ile kısa programda 30derece