Nsns yok zaten ihmal etmem asla. İlk gittiğim doktor bebeğin hafta olarak geri olduğunu son gittiğim doktor ise hafta olarak ileri olduğunu söyledi. 11+2yim şuan takvime göre ama her doktor farklı bişi dediği için önce sıradan bi kontrolden geçip sonrasında mı 2li teste girsem diyorum