Bende 96 ile hamile kaldım şuan da 102 kiloyum boyum da 1.80 bende endişe ediyorum hamileligimin basında 3 ay Bulantim olduğu için hiç yiyemedim kilo da almadım ama sonra iştahım açıldı doğuma kadar boyle giderse çok kilo alırım diye de korkmuyo değilim 🤔🙄😜