iki_melek_annesi Ayseee01 18 haftalıkken net hissediyordum hareketleri, şimdi eline mendil almış halay çekiyor içerde👯👯💃💃💃
iki_melek_annesi Ayseee01 Ben çatladım o kadar şey kullandım boşuna gitti ona da alıştık😂 çatlıyacağımız varmış canım napalım🤩
Meri3220 Derininannesi_ ne kadar krem sürersek sürelim dikkat edelim çatlıyor insan hiç çatlamayanın önünde saygıyla eğiliyorum valla bacaklar harita gibi karnımda başlamış bir miktar üzücü bir durum ama napalım
Ayseee01 iki_melek_annesi ill hissettiğim zaman 17 haftalikti qma şu sıralar geceleri yada yatmadan önce hissediyorum🤔
iki_melek_annesi Ayseee01 Sen daha ilkmişsin çok normal 20 li haftalarda bile doğru düzgün hissetmezsin daha çok minnak annesi o sabret 😊 biraz daha büyüsün o zaman görürsün hareketleri inşallah merak etme, cinsiyeti ne hep meraktan soruyorum 🤭🤭
SutlacimiYedimmiBen Ayseee01 ben 88ile hamile kalip 93 ile doğurdum toplamda 5kilo almis gibi gozuksede 7 kilo aldim ilk 3ay 2 kilo verdim onuda tekrar aldim
iki_melek_annesi Derininannesi_ Umarim sizin için öyle olur bakınca unutursunuz 😍ama ben 3. Görecem Bi değişiklik yok😂😂hep aynı uzunnnnn ince bir yolda devam ediyor çatlaklar hızlı tren geçidi gibi maşallah 🤣ama biz çok mutluyuz çatlaklarımla🤫 sevgi pıtırcığı olduk 🤣🤣🤣
Mihriballim Ayseee01 kuzum baktım 22 haftalikmissin daha minik haftası sürekli düzenli hissetmezsin 27 den sonra düzenli hissediliyor bu haftalar daha minik olduğu için endişelenme normal ☺️🙏 bene oyleydim bı gün çok hissetsem üç gün belki hiç hissetmiyodum
Derininannesi_ iki_melek_annesi ay olsun deme öyle yaaa her halimizle güzelizzzz çünkü anneyiizzzz☺️💛💛