Aycha Merhaba, Aranızda, mikrodalga fırın kullanan arkadaşlar varsa; avantaj ve dezavantajları hakkında bilgi verebilir misiniz? Teşekkür ederim.
Gzmmmmmm11 Aycha evlenirken aldım öylece duruyor belki 1 belki 2 kere kullanmısımdır bence çok gerekli bisey değil
kahvesever__ Aycha benim de var ben çok kullanıyorum yemeklerim fallan orda ısıtıyorum güzel kullanışlı bence
Civcivim000 Aycha biz evlenirken eşim ne gerek var demişti bizde kimsede yok demişti ben de bizde herkeste var çok işe yarıyor deyip almıştım sonradan hak verdi😀 başka bir şey söylememe gerek yok sanırım😅
yeniklasor Aycha Ben çok kullanıyorum evlenmeden önce çok gerekli değil istersek sonrada aliriz diye düşünüp almadık ilk baştan alsaymisim keşke çok memnunum 😊
Aycha kahvesever__ Yanıtınız için teşekkür ederim. Yemekleri ısıtırken, mikrodalga fırına özel bir tabak kullanmaya gerek var mı?
Aycha Civcivim000 Yanıtınız için teşekkür ederim. Yemekleri ısıtırken, mikrodalga fırına özel bir tabak kullanmaya gerek var mı ayrıca yemeklerin tadında bir değişiklik oluyor mu?
Aycha yeniklasor Yanıtınız için teşekkür ederim. Yemekleri ısıtırken, mikrodalga fırına özel bir tabak kullanmaya gerek var mı ayrıca yemeklerin tadında bir değişiklik oluyor mu?
elmaliiturtaa Aycha ben çok kullanıyorum eşim ne gerek var yaaa felan desede almıştı gece uyumadan çorba içme alışkanlığı var bi kere eli bi alıştı şimdi benden çok o kullanıyor her yere yemek sıçrattığı için sürekli temizliyordum çünkü çok ısıtınca öyle bi çılgınlık oluyor onun içinde mikrodalga kapakları var ondan aldım çokta memnun kaldım
Aycha elmaliiturtaa Erkekler de memnunsa, biz hanımlar hayli hayli memnun kalırız, o zaman. Çok teşekkürler.
Melek1111 Aycha biz eşimle tayin sebebiyle ayrı yaşamak zorundaydık o süreçte eşim hazır yemekleri ısıtsın diye aldık ama orada ısıtınca yemeklerin tadı değişiyor hiç güzel olmuyor diyor eşim .Makarnayı ısıtınca güzel ama sanki pilavı ısıtsan o kadar iyi olmuyo .Ben aldığıma pişman oldum açıkçası
Aycha Melek1111 Yanıtınız için teşekkür ederim. Acaba bu sorun hazır yemeklere mahsus bir durum mu? Kendi pişirdiğiniz yemekleri de ısıtırken, bu durum oldu mu?
Civcivim000 Aycha tat olarak değişiklik hissetmedim açıkçası,tabak olarak da ben normal yemek tabaklarımı falan kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım sadece eğer tabakla streçleyip dolaba falan koyduysam mikrodalgaya atmadan önce biraz erken dolaptan çıkarıp soğukluğunun gitmesini bekliyorum direkt atınca çıt çıt sesler çıkıyor şimdiye kadar çatlayan kırılan tabak olmadı ama tedbir amaçlı öyle yapıyorum diyeyim. Isıtma için falan zaten çok uzun dakikalar gerekmiyor çabuk ısınıyor ama eğer uzun çevireceksem tek seferde değil de birkaç defada bir kontrollü şekilde ısıtıyorum
SutlacimiYedimmiBen Aycha kullanıyorum çok güzel birde çocuklu olunca cok işe yariyor yalniz gebelikte yaydigi radyosyondan dolayi kulllnilmasi sakıncalı ben hamileyken mikrodalgayi acar cikardim mutlaktan bitince giderdim
yeniklasor Aycha Yemeklerin tadında hiçbir değişiklik olmuyor ısıtmak için küçük tencere, tavayi bulaştırmadan miss gibi tabakta 1 dk ısıtıp sıcacık yiyosunuz. Tabak olarak yaldızlı tabaklar kullanılmıyor zaten onu farkederdiniz çıtır çıtır ses geliyo. Onun dışında her tabağımi kullanabildim 😊
Mylove Aycha çok gerekli değil sağlık açısından sakıncalıymış benim var eşim kullanmayı seviyor dolaptan hemen çıkart 2 dakka ısıt ye pratik ama yaydığı ışınlar zararlıymış
Aycha Mylove Benim bildiğim kadarıyla; ısıtma işlemi bitip, fırını kapattıktan sonra kapak açılırsa, dışarıya ışın dağılmıyor. Ama, bu duruma en iyi fizik mühendisleri yanıt verebilir. Yanıtınız için tekrardan çok teşekkür ederim.
Melek1111 Aycha hazır yemek değildi kendim yemek yapıyordum .Buzluktan çıkanlar buzlukta durdukça tadı bozulmuştur diyorum ama taze yemeklerde de tadı bozuluyor orda ısıtmak istemiyorum diyor eşim .Aslında kullanan ve memnun kalan çok kişi var