Arkadaşlar hastane ve doktor bana biraz şans işi gibi geliyo bnm 3 cu gebeliğim ilk ikisindede ben Ümraniye arastirmada takipliydim zaten bebeklerimde sorunda vardi gerek takipli olduğum surecte gerek doğumda gerekse sonraki kuvöz donemimde Allah tarafindan sahane insanlarla karşılaştım özel hastane muamelesi aldim diyebilirim tabi istisnalar da cikmiyo değil totele iyidi gerçekten. Arti suanki hamileliğimdede gidiyorum ikili taramada pat diye murat hoca kızın oluyo dedi doktor secimimdede kime randevu buluyosam gidiyorum acikcasi