Dilekeslina o hastane de gebe okuluna gidip aşırı memnun kalmıştım tabi son hafta dogumhane ve ekibinide görme tanıma fırsatım oldu eğitim gereği. Sıcakkanlı sempatiklerdi, eşlerin odalara alınmaması dışında belki düşünülebilirdi benm için. Cinsiyeti de bilerek söylememe kararı aldıklarını soylemislerdi detaylı da veya 20. Haftadan sonra söylüyorlarmis karar gereği, erken söylendiği zaman bilerek düşürülen aldırılan gebelere şahit olmuşlar. Asistan olmaları olumsuz birde gittigim muayenelerde hep asistan vardı sadece hatta en son plesanta öndemi diye emin olamadı hocayi aradi ve hoca gelmedi cok sinirim bozuldu özelede gitmiyor olsam risk olsa nolurdu acaba 🥴