Merhaba arkadaşlar bugun bebeğim 42 günlük oldu anca yazabildim kısaca anlatmaya çalışacağım ben 28 haftalık hamileyken devlete kontrole gittim ve bebeğin zihinsel engelli olabilir dedi dünyam başıma yıkıldı resmen sonra peritanok gittim bebek beyninde sorun yok ama kalbî delik burun kemiği kısa dedi dawn olabilir dedi aminiyosentez istediler yaptırmadık öyle eve geldim çok Zor Bir hamilelik geçirdim 40+4 günlükken saat gece 1 aniden sanci başladı taki sabah 8 kadar hastaneye gittim açıklik 1 santım dedi bende eve geldim sancımı evde çektim çok zordu saat akşam 9 oldu ben artık dayanamadım tekrar gittim açıklık 5 santim yatısımı yaptı falan saat 11 de kızım doğdu çok zor bir doğumum oldu doğar doğmaz hemen ebe dedi dawn sendromu çok üzüldüm qmq artık alıştım o benim herseyim rabbim sizleride bebeğinize sağ salim kavuştursun inşallah