Deletedmom627372 Deletedmom4548454 benim bu ikinci bebeğim ilkinde 5 haftayı geçiyordu gitmiştim keseyi görmüştü 8 haftaya yakın da bebeği gördük kalp atışını dinledik
yigitinannesiiiii Deletedmom4548454 acilden versenin 2 saatte düşüyor e nabıza ben ilk testi acilden verdim sonraki testi 2 gün önce sağlık ocağından verdim ertesi gün sağlık ocağına gittim öğrendim sonuç daha bugün düşmüştü e nabıza
yigitinannesiiiii Deletedmom4548454 doktora gidebilirsin ben bugün gittim 3000,üzeri kese gözüküyormuş öyle söyledi doktor benim değerimde 5200 lerdeydi bugün gördüm çok şükür🥰
begumcann Deletedmom4548454 çok şükür ❤️ Sağlık ocagında mı vermiştin nereden baktın sonuca tam olarak
Karelinannesi Deletedmom4548454 hayırlı olsun inşallah canım silik falan da değil baya baya çıkmış 🙏🏻 E nabıza düşer ordan takip et bize de haber ver 🙏🏻
Deletedmom4548454 yigitinannesiiiii kalp atışıyla birlikte olsun diyorm kuzum fikrim degismezse 2 hafta sonra gideym diyorm😇
yigitinannesiiiii Deletedmom4548454 olabilir kuzum bende senin gibi bekledim kalp atışınıda duyarım diye ama hesapladığımdan küçük olduğu için sadece kesesini görebildim inşAllah kalp atışınıda duyabilirim
Royem62 Deletedmom4548454 Ayyy amin canım benim amin inanıyorum ki burdaki iyi insanların duaları rahatlatıyor biraz içimizi çok teşekkür ederim rabbim De seni sakınsın inşallah ❤️🤲 sağsalim kavuş yavruna inşallah 🤲
Deletedmom4548454 Royem62 amin canım benim insallah dualarım hep seninle güzel haberlerini bekliyorm 😘