Nur_ersy0 Busra2013 37+2 hala belli değil normale hazırlıyorum kendimi ama hastalığım var bı yandan kafam çok karışık özelde risk almaz hiç bir doktor sezeryan dediler geçen hafta da ne alaka dedi perinatoloji olabilir şuan bişey diyemem dedi 😟
Bendiyebiri Busra2013 35+3 deyiz bizde 🥰 bir buçuk hafta sonra kontrole gidicem çatı muayenesi olucam bakalım ne diycek doktorum☺️ Son zamanlar heyecandan bazen doğuruyorum zannediyorum ağrılar arttı tabi 😌 senin nasıl gidiyor çok bişey kalmadı galiba ne zaman doğum hikayeni okuycaz😍😍
Busra2013 Bendiyebiri valla son 10 hun doktor 7 marta gun verdı normal olck ama o gune gün verdı heyecan korku artıyor gun gectıkce bır an once dogurmak ıstıom agrılarım fazlalastı
balbebek412 Fasulyeninannesi1 neden 37de alacaklar sekerle bi ilgisi var mi? Benimde aclik dusuk cikiyor ama son zamanlarda tokluk 200e dayandi. Cok korkuyorum acikcasi. Allahm tum bebislerimizi korusun.
Bendiyebiri Busra2013 normal doğum için nasıl gün veriyor ki 🤷🏻♀️ Stres yapma inşallah suni sancıyla yapmaya çalışacaklar demek ki. Benim şimdiden arttı ağrılarım seni hiç düşünemiyorum zaten herşey çok zorlaştı. İnşallah bebişin o gün güzelce gelir ağrısız acısız atlatırsın 🙏🏻❤️
Yskmac Busra2013 Busra2013 gece 34 haftalık oluyorum ikinci doğumum sezaryen olacak salı günü kontrolüm var o gün netleşir sanırım günüm. Doktorum normalde 38.3-4 gibi alıyorum sezaryene demişti o da martın son günlerine denk geliyor
Suzan-mustafa55 Beyzan738 sezeryansa kuzum 35de git konturole en sağlıklı sezeryan 39 da o yüzden günün geçmesin ona göre program yapıyor doktor
Busra2013 Bendiyebiri valla canı bılmıyorum pazartwsı kontroldeydım ıkı kagıt verdı elıme bırı 28 subat bırıde 7 mart randevu vermıs baska randevu olsaydı onuda verırdı ama 7 son demekı nolck bılmıom heyevanla beklıyorum
Bendiyebiri Busra2013 şöyle düşün çok az kaldı yavruna kavuşmana 😍😍 güzel düşün güzel olsun inşallah 🙏🏻
Suzan-mustafa55 35+1de gittik bir hafta sonra ya konturol 21bir gün sonraya sezeryan günü aldık şükür kavuşcam balima
Banumut Bende 35+4 üm çatı muayenesi kaçıncı haftada yapılıyor biz henüz hiç konuşmadık normal veya sezeryan mı olur diye hepimizin hakkında hayırlısı 🙏 Rabbim hepimize yüzlerini görmeyi nasip etsin inşallah 🌸
esralardayiz İlk doğumumu 40. Haftada sezeryan oldum. Şuan ikinci gebeliğim 39. Haftadayim haftaya dogumum var sezeryan herkese kolayliklar